۱۳۹۹ يکشنبه ۴ آبان
شرح خبر
0 : 0 - 1398/09/22 - تعداد بازدید : 220
اداره کل راه آهن قم(واحد الکترونیک)
میز خدمت الکترونیک

هدف کلی از ایجاد میز خدمت الکترونیک تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی است.هدفی والا و در راستای ارائه خدمات به موقع ، سریع ، غیر حضوری ، آسان ، امن و نهایتا ایجاد رضایت مندی ارباب رجوع.

اگر خدماتی نیاز به مذاکره و حضور به واحدهای مختلف سازمانی داشته باشد ، نه تنها میز خدمت مانعی برای آن نمی باشد بلکه آن فرآیند را سرعت می بخشد و مراجعان علاوه بر این موضوع می توانند از سایر قابلیت های اجرایی نیز بهره مند شوند.

مزایای میز خدمت الکترونیک:

  • امکان دریافت درخواست ها و ارائه خدمت به ارباب رجوع و سپس پاسخ گویی به صورت الکترونیک
  • ارائه کد رهگیری منحصر به فرد هر درخواست از طریق پرتال و پیامک یا تلفن گویای سازمانی
  • اطلاع رسانی شفاف در مورد هر خدمت و ارائه راهنما و پیش نیاز ها به همراه مستندات
  • انجام کلیه استعلامات و انجام فرآیندهای بین دستگاهی مورد نیاز برای ارائه خدمت
  • ایجاد امکان رهگیری درخواست ها از طریق پرتال ، پیامک ، تلفن گویا و وب کیوسک
  • ایجاد سامانه های شکایت ، نظر سنجی ، ملاقات و .. در میز خدمت و تکریم ارباب رجوع
  • ایجاد درگاه های مختلف و آسان برای ارباب رجوع با هر سطح دانش از فناوری
  • ایجاد گزارشات کاربردی و میدانی از وضعیت درخواست ها و پاسخ ها
  • ایجاد قابلیت پیاده سازی هر خدمت اختصاصی هر سازمان توسط ابزارهای نرم افزاری
  • ارائه پاسخ برای هر درخواست به صورت الکترونیک و بدون نیاز به حضور فیزیکی ارباب رجوع
  • ارائه خدمات به صورت شبانه روزی و بدون محدودیت زمانی
  • و ده ها هدف دیگر

در نهایت اداره کل راه آهن قم امیدوار است که به زودی به تمامی اهداف میز خدمت الکترونیک خواهد رسید و هموراه پذیرای انتقادات و پیشنهادات مراجعین محترم خواهد بود.

خوانده شد

امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الكترونيكي شما    
شماره تلفن
توضيحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
كد امنيت  
 
کليه حقوق محتواي اين سايت متعلق به راه آهن جمهوري اسلامي ايران مي باشد.
Powered by DorsaPortal