هدف کلی از ایجاد میز خدمت الکترونیک تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی است.هدفی والا و در راستای ارائه خدمات به موقع ، سریع ، غیر حضوری ، آسان ، امن و نهایتا ایجاد رضایت مندی ارباب رجوع.
اگر خدماتی نیاز به مذاکره و حضور به واحدهای مختلف سازمانی داشته باشد ، نه تنها میز خدمت مانعی برای آن نمی باشد بلکه آن فرآیند را سرعت می بخشد و مراجعان علاوه بر این موضوع می توانند از سایر قابلیت های اجرایی نیز بهره مند شوند.
مزایای میز خدمت الکترونیک:
در نهایت اداره کل راه آهن قم امیدوار است که به زودی به تمامی اهداف میز خدمت الکترونیک خواهد رسید و هموراه پذیرای انتقادات و پیشنهادات مراجعین محترم خواهد بود.
خوانده شد